mokro.

ludzie, żyć się da. wystarczy, że trochę się postaracie.
dość mam tej żenady i obłudy wokoło...

bądźmy sobą.

wczoraj, dziś, co jutro? zapraszam na spacer
mania, magda, ola. ok, jest ok






podstawy alkoholizmu.




























http://chujowo.tumblr.com/

http://uheartus.tumblr.com/





"Aha, weź rusz głowę, odmul głowę i podbij do niej,
Ona ma tylko dupę i cycki, dupa i cycki nie gryzą.
Podbij!"

Kto:

Komentarze:

ola | 06.04.2010, 18:31
klucze chyba od WINDY
no jasne ze bedzie, innej opcji nie ma :)

no-siema | 06.04.2010, 17:24
(:

mania | 06.04.2010, 14:02
Bedzie dobrze

Piotrek | 06.04.2010, 09:42
izaniepalproszecie!

Juras | 06.04.2010, 00:10
od czego te klucze?
skakanie do kałuży najlepsze

karolina zczech | 05.04.2010, 23:09
oj lany byl lany

izka robisz genialne zdjecia, ale to juz ci mowilam

Chmiel | 05.04.2010, 23:05
Sowami nigdy! Sowy są chronione. Zrekompensujęsięczynami! Ot co.

no-siema | 05.04.2010, 23:04
od dodania notki minęły 23 minuty! to niedopuszczalne. i nie tłumacz sie jakimiś sowami

Chmiel | 05.04.2010, 23:02
Kocham Cię! Przepraszam, że dopiero teraz piszę tego komcia, ale pisałem maila Puchaczowi i nie mogłem wcześniej;<
Wybacz:*